Wednesday, April 23, 2008

i.d. Bare Escentuals


Noen av dere som har erfaring med i.d sin sminke? Jeg har vært på utkikk etter et tilbud på denne siden jeg fikk prøve den en gang for et par år siden. Den føltes bare deilig på huden. Fant den akkurat på Ebay til 115 kroner inkludert frakt. Jeg har bydd på en auksjon som går ut om tre timer. Håper jeg vinner :)

---EDIT ---
Jeg vant auksjonen og den er visst allerede sendt også. Jeg gleder meg til å prøve den :)

Fant den på den norske nettbutikken blivakker.no til 249,-
(Det er også der jeg har funnet bildet)

4 comments:

Marte said...

jeg digger foundationen og rougen fra i.d i hvert fall:)

momoiro-chan said...

Åh, bra :)
Jeg vant den foundation. Så dette blir bra :)

Marte said...

Gled deg.. jeg begynte med mineralfoundation for 5 år siden og har aldri sett meg tilbake holdt jeg på å si;) he he, har i hvert fall aldri brukt vanlig foundation igjen;)

momoiro-chan said...

Åh, men det var akkurat det jeg håpet på! Ser frem til å prøve den.
Har liksom hele tiden tenkt at det er den perfekte foundation. Og ut i fra hva du sier så lover det jo godt :)
Håper den kommer snart!!