Wednesday, April 23, 2008

Mango

Bilder fra Mango sin nettbutikk.

10 comments:

iselillja said...

Mango har mye fint ja :) Den tank-topen har jeg lyst på!

momoiro-chan said...

Ja, jeg og. Hihi. Sammen med den fine med barnetegningene på.
Og det var jo ikke så dyrt heller! Fine overkommelige priser. Jeg stemmer for en tur dit i nærmeste fremtid :)

Hilde N said...

Den blå kjolen så jeg i Barcelona - den er helt nyyydelig!

momoiro-chan said...

Åh, den ser så fin ut på bildene. Så fint å høre at den er fin også. Håper de har den i Oslo, for å må ta en titt etter den :)

Marte said...

Likte alle de plaggene der:) herlige!

momoiro-chan said...

Ja, ikke sant. Jeg og!
De er ikke så veldig dyre heller! Så jeg må iallefall dit å ta en titt :)

Spis, løp, les said...

Jeg syns nettbutikken til Mango er mye finere enn i de virkelige butikkene, av en eller annen grunn. Så fin blogg du har! Linke?

momoiro-chan said...

Jeg har ikke vært i en Mangobutikk på mange år tror jeg, så jeg husker ikke helt hvordan butikkene ser ut. Men det kan jo godt stemme det! Skal ta meg en tur innom der snart :)

Og tusen takk! Så koselig å høre! Du må gjerne linke til meg, så kan jeg linke til deg og! :)

Spis, løp, les said...

Jeg anbefaler faktisk nettbutikken framfor de vanlige. De leverer med bud og sist gang fikk jeg med et handlenett. Nå har jeg linket til deg, glemte det sist gitt.

momoiro-chan said...

Ja, var innom en mangobutikk i går. Og det var mye fint, men var flere ting jeg savnet fra nettbutikken. Og om det er så enkelt å bestille fra nettet så er jo det like greit :)

Takk for at du linker til meg og!