Sunday, April 20, 2008

Søndag!

Vært en herlig søndag. Har vært på loppermarked store deler av dagen. Dette er noe av det jeg fikk med meg:

1. T-skjorte med stjerner, rosa og lilla!
2. Svart clutch.
3. Tynne belter. Et rødt, et svart og et brunt.
4. Skjerf i masse forskjellige farger.
5. Rosa søt liten veske.

Fikk også med meg en rød shorts, en lysrosa oversized skjorte og en lysrosa ullgenser.

Etterpå fant Nenuial og jeg en koselig park å nyte det fine været i. Hadde med oss teppe, ost, kjeks og sjokolade! Perfekt for en søndag ettermiddag!

Hvordan har deres søndag vært?

6 comments:

Anonymous said...

Gode kjøp!

momoiro-chan said...

Ja, ganske fornøyd. Nå gjenstår bare å få brukt dem ;)

Marte said...

Bra kjøp! Digget clutchen:)

momoiro-chan said...

Ja, clutchen er jeg veldig fornøyd med! Den kosta meg 5 kroner bare!
Må bare vaske den litt og så er den så god som ny! ;D

Tine said...

Nydelige kjøp! Elsker clutchen! :):)

momoiro-chan said...

Takktakk, Tine :)