Thursday, April 17, 2008

Dagens antrekk!

Ble skikkelig laidback antrekk i dag. Nenuial lo faktisk av meg fordi jeg var så laidback. Haha.
Men man kan ikke gå lang tur i høye hæler. Og man kan ikke gå til byen i joggebukse. Så det fikk bli en mellomting.
Liker ikke den t-skjorta noe særlig. Iallefall ikke smileytrykket, men synes den fungerer fint som en oversized t-skjorte og etter en ide fra Karoline Natalia så har jeg den bakfrem. Med jakken på synes jo ikke smileyen. :)
Kjenner at i morgen blir det høye hæler og noe litt mer feminint igjen! Hihi.
Jakke: Cubus
Skjerf: Cubus
Cardigan: b.young
T-skjorte: Gina Tricot
Bukse: Barneavdeling på H&M
Sko: H&M
Solbriller: Ica (haha)

4 comments:

Anonymous said...

härligt! :)

momoiro-chan said...

Takk, Johanna ;D

iselillja said...

Måtte jo le litt da, det er jo så uvant å se deg sånn :) Men du ser jo kul ut da!! :)

momoiro-chan said...

Hihi, ja. Jeg ler litt selv jeg.
Var jo uvant selv for meg.
Og tusen takk! :)